Beste NTF-leden,

Hiermee nodigen wij u uit voor de NTF-ledenvergadering die op donderdag 29 november a.s. op een unieke locatie plaatsvindt, namelijk bij Heerema Vlissingen. De agenda voor deze vergadering inclusief de daarbij behorende documenten treft u in de bijlage aan.

De productielocatie Heerema Vlissingen is speciaal ingericht voor het uitvoeren van EPC (I) topsides-projecten tot en met 3.500 ton en alle maten mantelconstructies.
De vestiging in Vlissingen is strategisch gelegen op een industrieterrein in de haven van Vlissingen, in het zuidwesten van Nederland. Het is gemakkelijk bereikbaar over de weg en over de binnenwateren. De locatie heeft een vrije toegang tot de zee. De bouwwerf van 200.000 m2 heeft een kade van 720 meter lang, waarvan 450 meter beschikbaar is voor ladingen tot 20.000 ton.

Programma

14:00 uur: Ontvangst met koffie, gevolgd door een introductie door Heerema Vlissingen
14:45 uur: Omkleden in beschermende kleding voor rondleiding op de yard
15:00 uur: Rondleiding over de yard naar o.a. de in aanbouw zijnde Peregrino jacket
16:00 uur: Einde bezoek Heerema
                  Vertrek naar Restaurant/Partycentrum Landlust (ca. 10 min. rijden)
16:30 uur:  Aanvang ledenvergadering gecombineerd met een diner
20:30 uur:  Sluiting

Adresgegevens

Bedrijfsbezoek:

Heerema Fabricaton Group Vlissingen
Belgiëweg-Oost 1 - Harbor no. 8401 – Nieuwdorp – www.heerema.com - route

Ledenvergadering:

Restaurant/Partycentrum Landlust
Landlustweg 1 - Nieuwdorp – www.landlust.nl - route

Graag aandacht voor het volgende:

• Neem voor het bezoek aan Heerema een geldig legitimatiebewijs mee. De bezoekers worden aangemeld en de bewaking van de yard zal hierom vragen.
  • Er is gelegenheid om te parkeren en dan wel buiten het Heerema terrein. Zowel voor het terrein als links ervan bevinden zich 2 grote parkeerterreinen.
  • Het diner is voor eigen rekening. U ontvangt hiervoor een factuur vanuit het NTF-secretariaat.

Zoals aangegeven op de agenda bij ‘Algemene bestuurszaken’ hebben kandidaat-bestuursleden zich gemeld voor een functie binnen het NTF-bestuur. Indien u zich ook voor een bestuursfunctie kandidaat wilt stellen, dan kunt u dit voor 26 november via het NTF-secretariaat ntf@metaalunie.nl laten weten.

Aanmelden voor het bedrijfsbezoek en de ledenvergadering kan via ntf@metaalunie.nl. Vermeld daarbij de voor- en achternaam van de deelnemer(s) en of u wilt deelnemen aan het diner. Zijn er speciale dieetwensen, geef het aan ons door.

Wij zien uw aanmelding uiterlijk maandag 26 november tegemoet.

Graag tot ziens op 29 november!

Met vriendelijke groet,
Evert Kolk
voorzitter NTF

Stoer en duurzaam staal heeft de wind in de rug